گردهمایی دوستداران کودکان کار

در آستانه ی ۱۲ ژوئن (22خرداد) روز جهانی مبارزه علیه کار کودکان هستیم. در روزهایی که جهان بیش از پیش درگیر پدیده­ی خونبار جنگ و مهاجرت­ های ناشی از آن شده است که بی­ تردید منجر به افزایش فقر و بی­ حمایتی و نیز افزایش درماندگی و ضریب بهره­ کشی از کودکان می­ گردد.

انجمن حمایت از کودکان کار که در طی این سال­ها تلاش نموده تا فارغ از نژاد، جنسیت، طبقه، دین و …  به حمایت از کودکان آسیب دیده مخصوصا کودکان کار بپردازد، روز جهانی مبارزه علیه کار کودک را به عنوان فرصتی برای فریاد این بی­عدالتی ها مغتنم می­شمارد.  امسال نیز به مناسبت این روز تلاش داریم تا در پارک هرندی واقع در محله هرندی یکی از سکونت گاه­های اصلی کودکان کار گردهمایی با حضور کودکان کار و دوستداران کودک داشته باشیم. تا باری دیگر در ارتباطی نزدیک با کودکان کار و آسیب دیده به خاطر بیاوریم این کودکان نیز از حق آموزش، حق سلامت، حق شادی برخوردارند.

این گردهمایی در روز جمعه 19 خرداد از ساعت 16 الی 18در پارک هرندی برگزار می­ شود و کودکان کار میزبان ما می­ شوند تا به تماشای هنرمندی شان در عرصه تئاتر، موسیقی و … بنشینیم و پس از شنیدن بیانیه­ی آنها به مناسبت این روز، با آنها نه به کار کودک را فریاد زنیم.

در همین راستا از کلیه هنرمندان دعوت می­ شود در فضای ایجاد شده در پارک هرندی برای خلق آثار هنری خود (نقاشی، خطاطی، مجسمه سازی و …) با مضمون نه به کار کودک حضور یابند. برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09105368914 تماس حاصل نمایید.

آدرس:  خیابان شوش، میدان هرندی، خیابان هرندی، خیابان ادیب، رو به وی کلانتری 114، پارک هرندی

زمان: جمعه 19 خرداد از ساعت 16 الی 18

وب سایت انجمن حمایت از کودکان کار: http://apcl.org.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

دسته‌بندی های بلاگ

کمپین های اخیر

فهرست