تقدیر از انجمن حمایت از کودکان کار

انجمن حمایت از کودکان کار با حضور فعال خود در پنجمین جشنواره فرصت های شغلی دانشگاه علامه طباطبائی ( روشنا)، موفق به کسب تقدیر نامه این جشنواره شد.
به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از کودکان کار، این انجمن در پی سیاست جذب داوطلبان توانمند در كار گروه هاي تخصصي خود بعنوان اتاق فكر و مشاوران مدير عامل و هـيأت مديره در حوزه علوم انسانی، در پنجمین جشنواره فرصت های شغلی دانشگاه علامه طباطبائی تحت عنوان روشنا شرکت کرد و با حضور فعال خود توانست تقدیر نامه ویژه این جشنواره را از آن خود کند.
اميرباقر زادی مدیرعامل و عضو هـيات مديره انجمن توضيح داد؛ مديران انجمن از سال گذشته با توجه به کمبود منابع پژوهشی در خصوص کودکان کار و مسائل پیرامونی آنان، سیاست جذب داوطلبان توانمند در حوزه علوم انسانی و البته در ساير حوزه هاي مرتبط با فعاليت انجمن را برنامه ریزی کرده اند .
وی افزود: حضور در جشنواره فرصت های شغلی روشنا که توسط يكي از معتبرترین دانشگاه هاي علوم انسانی کشور، علامه طباطبائی، برگزار شد، گامي ارزنده در راستای تحقق این هدف بود. خوشبختانه بسیاری از دانش پژوهان دانشگاه علامه طباطبائی، دغدغه مسائل اجتماعی به خصوص کودکان کار را داشتند و مطمئنا خواهیم توانست با جذب اساتيد محترم و دانشجویان گرامي که متفکران آینده محسوب می شوند، فعالیت های تحقيقاتي و آموزشی خود را به کودکان کار بر اساس پژوهش های دقیق روانشناسی و جامعه شناسی برنامه ریزی و بهبود دهيم .

مدیرعامل انجمن حمایت از کودکان کار همچنین گفت: این انجمن یک سازمان مردم نهاد(سمن) است که عمده فعالیت های آن بر اساس مساعدت هاي داوطلبان علاقه مند صورت می گیرد. هدف ما از انجام فعالیت های پژوهشی در حوزه کودکان کار، رسيدن به هدف عالي انجمن يعني حذف كار كودك از جامعه بواسطه ارتقاء آگاهي جامعه از طريق ارائه محتوای صحيح و واقع بينانه به رسانه های جمعی نیز هست زیرا بسیاری از مطالبی که در روزنامه ها و خبرگزاری ها در خصوص معضل کودکان کار منتشر می شود از لحاظ آمار و نگرش اشتباه بوده و ما در انجمن حمایت از کودکان کار، هدایت درست افکار عمومی نسبت به مسئله کودکان کار را از وظایف خود می دانیم.
بنا بر اعلام این خبر، پنجمین جشنواره فرصت های شغلی روشنا از 17 الی 19 اردیبهشت ماه و با حضور بیش از 25 شرکت در حوزه های نفت، ارتباطات، خودرو، صنعت، بیمه و کالا برگزار شد.
برگزیدگان این جشنواره طی مراسمی از سوی عادل آذر، رئیس دیوان محاسبات کشور، مهدی گودرزی، مدیر مرکز کار آفرینی و هدایت شغلی دانشگاه علامه طباطبائی و دکتر لعیا الفت رئیس دانشكده مديريت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی مورد تقدیر قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

دسته‌بندی های بلاگ

کمپین های اخیر

فهرست