تقدیر از انجمن حمایت از کودکان کار در همایش کارآفرینی

جشنواره نیکوکار آفرین، با شعار “کارآفرینی، خیر ماندگار” همزمان با هفته ی نیکوکاری و برای گرامی داشت کار آفرینان کشور به عنوان نیکوکاران حقیقی، توسط معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان متولی رصد و توسعه ی رفاه در جامعه، 15 اسفند ماه در مجموعه تلاش برگزار شد.

اهداف این جشنواره، ترویج فرهنگ نیکوکاری و کار آفرینی، تجلیل از کارآفرینان نیکوکاری که بیشترین سهم را در ایجاد اشتغال پایدار داشته اند، آگاه سازی در مورد اهمیت پوشش بیمه ی تامین اجتماعی در افزایش امنیت و رفاه نیروی کار و در نهایت ایجاد ارتباط نزدیک تر بین دولت، بخش خصوصی و کار آفرینان در نظر گرفته شده بود.

در این همایش انجمن حمایت از کودکان کار به عنوان نهادی کوشا در زمینه کار آفرینی و رفاه پایدار مفتخر به دریافت لوح تقدیر از علی ربیعی وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی شد.

برای تعامل بیشتر فعالان حوزه اقتصادی در زمینه مسائل و مشکلات اجتماعی و آگاهی در مورد مسئولیت اجتماعی ،در بخش پایانی مراسم ازموسسات فعال در زمینه شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل و توانمند سازی خانواده آنها که با سازمان بهزیستی و معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی همکاری داشته اند،  تقدیر و تشکر به عمل آمد.

طبق آمار گزارش  شده در این جشنواره در کشور 125 هزار کودک در سن مدرسه خارج از مدرسه هستند. در زمینه مبارزه با فقر آموزشی و شناسایی کودکان کار و خیابان و بازمانده از تحصیل در سال 1393، 10 موسسه و کلینیک با سازمان بهزیستی کشور همکاری داشته اند که در بخش پایانی جشنواره از این موسسات نام برده و زمینه فعالیت آنها توضیح داده شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

دسته‌بندی های بلاگ

کمپین های اخیر

فهرست