پویش مردمی «فرشته باش»

همه ما این روزها درگير ويروس کرونا هستيم و زندگي‌مان تحت تاثیر آن قرار گرفته است. از سفر و جشن و گردش و تفریح در شهر تا کاسبی و سبک زندگی همه را دگرگون كرده. در این میان گروهي از کودکان در کشورمان نیز به دلیل شیوع این ویروس از بدیهی‌ترین حق زندگی خود یعنی آموزش به دلیل کم‌برخوردار بودن از امکانات اولیه محروم شده‌اند. همه می‌دانیم که این روزها ادامه‌ی تحصیل و لذت یادگیری به واسطه‌ی ابزار آموزش آنلاین اتفاق مي‌افتد و آن قدر مشکلات دیگر هست که این کودکان نمي‌توانند آموزش را اولویت خود قرار دهند.

🔺ما در کمپین فرشته باش باور داريم كه با یک اقدام همسو و خلاقانه مي‌توانيم امکان ادامه‌ی تحصیل را برای تعداد بیشتری از کودکان فراهم كنيم.

🔺در کمپین فرشته باش شما می‌توانید از سازمان‌های مردم‌نهادي که در کمپین حضور دارند، به منظور خرید تبلت و موبایل هوشمند برای دانش‌آموزان حمايت مالي كنيد و يا با اهدای ابزار آموزش آنلاین به کودکان کم‌برخوردار مسیر تحصیل را برایشان هموار کنید.

🔺برای شروع کافیست به صفحه‌ی زیر بروید و به هر کودکی که دوست داشتید کمک کنید و یا از طریق این شماره 09105368914 در واتس آپ با ما در تماس باشید.

https://www.sheypoor.com/fereshtehbash

همه ما می‌توانیم فرشته باشیم پس #فرشته_باش

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

دسته‌بندی های بلاگ

کمپین های اخیر

فهرست