همیشه کودکان کار را در شهر می بینیم و همیشه حسی دوگانه در قبال شان پیدا می کنیم. از یک سو می دانیم کمک کردن به آنها یعنی فرستاده شدن دوباره شان به خیابان برای کسب درآمد و کمک نکردن به آنها یعنی سلب مسئولیت از خود. بسیاری از فعالان حقوق کودکان معتقدند در برابر این دوگانگی باید راه سومی را برگزید؛ کمک به انجمن های حامی این کودکان.مرکز آمار ایران از سال 85 آمار این کودکان را 1 میلیون و 700 هزار نفر اعلام کرده و برخی معتقدند این آمار در حال حاضر بیشتر شده است.مجموعه فست فودهای زنجیره ای شیلا در راستای مسئولیت اجتماعی خود تصمیم گرفت با همکاری “انجمن حمایت از کودکان کار” برای این کودکان برنامهای تدارک ببیند تا یک روز کودکی را به آنها بازگرداند. با کشیدن یک لبخند روی برگه های مخصوص شیلا و چسباندن ان روی بورد مخصوص در شعبه های شیلا به تأمین هزینه بازی تعدادی از کودکان کار در سرزمین عجایب کمک می شد.پس از اتمام مدت این رویداد، با مشارکت حامیان کودک کار، در کمپین “بنشان به لبش لبخند” بیش از ۵۹۰۰ لبخند جمع آوری شد. در حضور مدیران مجموعه فست فودهای شیلا و انجمن حمایت از کودکان کار مبلغ ۵ میلیون و ۹۰۰هزار تومان به انجمن اهدا شد تا برای بردن کودکان کار به شهربازی هزینه شود.سپاس از مجموعه فست فودهای شیلا که لبخند را به کودکان کار هدیه داد.